O autorze
Tadeusz Bartoś. Filozof, publicysta, wykładowca uniwersytecki. Ukończył Kolegium Filozoficzno-Teologiczne Dominikanów w Krakowie. Obronił pracę doktorską na wydziale filozofii i socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Otrzymał stopień doktora habilitowanego w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Jest dyrektorem programowym Warszawskiego Studium Filozofii i Teologii. Publikuje w głównych polskich gazetach. Jest autorem wielu publikacji filozoficznych i teologicznych, w tym między innymi: Jan Paweł II. Analiza krytyczna. W poszukiwaniu mistrzów życia. Koniec prawdy absolutnej, i innych. Obecne jest profesorem w Akademii Humanistycznej w Pułtusku.

Burza w Teatrze Polskim

Niesamowita siła, barwność, aktorska wirtuozeria, wyśmienity humor, umiejętność operowania najsubtelniejszymi środkami wyrazu, obrazem, muzyką - cóż jeszcze można pozytywnego powiedzieć o najnowszej inscenizacji szekspirowskiej Burzy w Teatrze Polskim.

Andrzej Seweryn w roli głównej, brytyjski reżyser Dan Jemmett, ponoć specjalista od Szekspira. Sama przyjemność oglądania tak brawurowej inscenizacji. Właściwie nie było słabego punktu. Muzyka - bardzo sprytnie dobrana. Kostiumy - podobnie. Rytm tekstu, przecież trudny do sensownego wypowiadania po polsku - pierwsza klasa. Łącznie z brzmiącą w tle, preferowaną przez Ariela, formułą raperską. Wiele by mówić, ale lepiej obejrzeć. Pewnie jeszcze kiedyś to zagrają. Teatr Polski rozkwitł nam na nowo.
Trwa ładowanie komentarzy...